viernes, 15 de abril de 2011

Construint en equip


Pensant què fer amb les estanteries sense potes... m... una rampa! (el Martí apoia una fusta al matalàs verd) .. no no...així no...necessitariem unes escales...(diuen)
doncs...una valla! (diu l'Ot posant-la de peu) ...no! així no s'aguantaria! ...ja ho tinc!...una carretera!!!(i el Pol les posa a terra)  mireu així...

Finalment decideixen que serà una valla...i busquen la manera d'aguantar-la...

´tinc una idea!! fem servir la paret... portem-les allà!

vinga!

I ara què...?

mireu, així s'aguanta!

i l'altra la posem així....

(jo no dic ni mu però estic a punt de trucar al Leroy Merlin)

(estàn molt contents) mireu!! ah! ja està? i per a què pot servir? (em pregunten)...jo dic...m...no ho sé ¿per posar una gallina? ... una gallina? vale! però tinc una idea, perquè així sortirà la gallina...s'ha de tancar!

ara si! ja està!!! (es feliciten)

!!!

1 comentario:

  1. Boníssim!
    Noies gràcies pel curro m'encanta llegir els comentaris...ho veig com si els tingues allà mateix...
    Aquest és un comentari més de facebook però no me n'he pogut estar!
    Si algún dia no se que fer amb aquestes estanteries ja els demanaré assessorament...que les tinc igualetes!

    ResponderEliminar